Pytania i odpowiedzi

Poradnik pożyczkowy Ekassa

Jakie są główne zalety wzięcia pożyczki w Ekassa?
Dzięki Ekassa masz możliwość uzyskania finansowania swoich potrzeb szybko i łatwo, bez dodatkowych dokumentów. Gwarantujemy prosty proces składania wniosku online w kilka minut i szybkie rozpatrzenie wniosku w ciągu 24 godzin. Ekassa to świetny wybór dla tych, którzy cenią swój czas i potrzebują wsparcia finansowego.
Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki?
Aby zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki, upewnij się, że wszystkie Twoje dane we wniosku są dokładne i odpowiadają dokumentom, które dołączyłeś/aś. Dobra historia kredytowa może również pozytywnie wpłynąć na decyzję. Dlatego przed złożeniem wniosku postaraj się uniknąć opóźnień w spłacie innych pożyczek i zadłużeń kart kredytowych.
Co to jest EKASSA OSOBISTA?
EKASSA OSOBISTA to pożyczka przeznaczona dla osób fizycznych, aby zaspokoić Twoje indywidualne potrzeby finansowe. Udzielamy pożyczek do 30 000 złotych na okres do 36 miesięcy.
Czy mogę wziąć pożyczkę w Ekassa, jeśli mam już inny kredyt do spłaty?
Tak, możesz złożyć wniosek o pożyczkę w Ekassa nawet przy posiadaniu innego aktywnego kredytu. Decyzja zostanie podjęta na podstawie Twojej zdolności kredytowej, a odpowiedź otrzymasz w ciągu kilku minut po wypełnieniu wniosku.
Czy mogę złożyć wniosek o więcej niż jeden pożyczki w Ekassa jednocześnie?
W Ekassa możesz złożyć wniosek tylko o jeden kredyt jednocześnie. Dodatkowy kredyt będzie dostępny po całkowitej spłacie bieżącego.
Czym różni się pożyczka EKASSA OSOBISTA od pożyczki EKASSA PRZEDSIĘBIORCZA?
Pożyczka EKASSA OSOBISTA dla osób fizycznych przeznaczona jest na zaspokojenie indywidualnych potrzeb finansowych, podczas gdy pożyczka EKASSA PRZEDSIĘBIORCZA przeznaczona jest na wsparcie działalności gospodarczej.

Proces uzyskiwania pożyczki

Jak wziąć pożyczkę w 3 prostych krokach?
• Wypełnij krótki wniosek.
• Przejdź weryfikację.
• Otrzymaj pieniądze na konto.
Więcej szczegółów pod linkiem: https://ekassa.pl/jak-to-dziala
Jak złożyć wniosek o pożyczkę?
Aby złożyć wniosek o pożyczkę, wystarczy wybrać potrzebną kwotę i żądany okres spłaty w kalkulatorze pożyczek, a następnie wypełnić krótki wniosek online z Twoimi danymi. Dzięki Ekassa możesz złożyć wniosek online w dowolnym momencie, nie wychodząc z domu.
Kiedy otrzymam decyzję?
Odpowiedź otrzymasz zazwyczaj w ciągu kilku minut. W rzadkich przypadkach może to potrwać dłużej.
Czy sprawdzacie moje dane w BIK/BIG?
Tak, przeprowadzamy weryfikację Twojej historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) i Biurze Informacji Gospodarczej (BIG) przed udzieleniem pożyczki. Nadal możesz złożyć wniosek, nawet jeśli masz inne kredyty, ale bierzemy pod uwagę twoje zadłużenie przed podjęciem decyzji.
Jak potwierdzić Kontrofertę i nowe warunki Umowy Pożyczki?
Po otrzymaniu Kontroferty otrzymasz jeden lub dwa warianty warunków. Jeśli oferta będzie tylko jedna, możesz ją przyjąć, klikając przycisk "Weź pożyczkę" na dole strony. Jeśli otrzymasz dwie oferty, wybierz najlepszą dla siebie opcję i również kliknij "Weź pożyczkę".

Warunki otrzymania pożyczki

Kto może skorzystać z pożyczki?
Oferujemy pożyczki dla wszystkich, w tym dla studentów i emerytów. Czekamy na Ciebie, jeśli spełniasz następujące warunki:
• Masz ukończone 18 lat;
• Jesteś obywatelem państwa członkowskiego UE i mieszkasz w Polsce;
• Masz aktywne konto bankowe.
Czy mogę skorzystać z pożyczki w Ekassa, jeśli nie jestem Polakiem?
Tak, możesz skorzystać z pożyczki od Ekassa, nawet jeśli nie jesteś obywatelem Polski. Głównym warunkiem jest posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej i przebywanie w legalnym statusie pobytu w Polsce.
Jakie dokumenty są wymagane do złożenia wniosku o pożyczkę?
Dla pożyczki EKASSA OSOBISTA nie są wymagane dodatkowe dokumenty. Wystarczy tylko podać twój numer PESEL, aby rozpocząć proces składania wniosku.
Czy są wymagane dodatkowe dokumenty?
Nie potrzebujemy żadnych dodatkowych dokumentów. Oferujemy proste warunki.
Na jaką kwotę mogę pożyczyć?
W Ekassa możesz szybko uzyskać pożyczkę w wysokości od 1 000 do 30 000 złotych. Oceniamy Twoją sytuację finansową i pomagamy określić odpowiednią kwotę pożyczki, zgodną z Twoimi potrzebami. Skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczek, aby oszacować przybliżony rozmiar miesięcznej raty.

Weryfikacja

Dlaczego muszę potwierdzić swoje konto bankowe?
To ważne, ponieważ przed otrzymaniem pożyczki chcemy upewnić się, że środki trafiają dokładnie na Twoje konto.
Jak mogę potwierdzić swoje konto bankowe?
Istnieje dwa sposoby: szybka weryfikacja automatyczna Kontomatik lub przelew 1 złotego. Dla nas ważne jest, aby upewnić się, że pieniądze zostaną wysłane właśnie na Twoje konto, zanim otrzymasz pożyczkę.
Dlaczego warto wykonać weryfikację za pomocą Kontomatik?
Za pomocą Kontomatik wykonuje się natychmiastową automatyczną weryfikację z zachowaniem wymogów ochrony i poufności danych.
Czy moje dane są bezpieczne podczas korzystania z Kontomatik?
Oczywiście. Bezpieczeństwo danych opiera się na zaawansowanych protokołach, zgodzie użytkownika, regulacjach danych, takich jak RODO oraz wysokiej ochronie technicznej.

Wypłata pożyczki

Już przeszedłem/am proces składania wniosku i weryfikacji. Kiedy przyjdą środki?
Pieniądze są wysyłane natychmiast. Środki są zaksięgowane na Twoim koncie zgodnie z regulaminem księgowania środków Twojego banku.
Czy mogę otrzymać pożyczkę w weekendy lub święta?
Pożyczki udzielane są online 24/7. Należy jednak pamiętać, że czas wpływu pożyczki na konto zależy od pracy Twojego banku.
Dlaczego otrzymał/a mniej, niż prosił/a?
Chcemy, aby Twój kredyt z Ekassa był pozytywnym doświadczeniem i abyś mógł łatwo go spłacić. Dlatego proponujemy Ci kwotę, którą, według naszych obliczeń, będziesz mógł zwrócić bez problemów. Uwzględniamy Twoje dochody, wydatki i inne czynniki, aby dobrać Ci optymalne rozwiązanie.

Spłata pożyczki

Ile będzie kosztować moją pożyczkę?
Koszty pożyczki zależą od kwoty kredytu i okresu jego spłaty. Informacje o wysokości kosztów znajdziesz przed podpisaniem umowy w Formularzu Informacyjnym, w Umowie i Harmonogramie Płatności.
Jak spłacić pożyczkę?
• Zaloguj się do swojego profilu klienta.
• Sprawdź kwotę i datę spłaty pożyczki.
• Przejdź do sekcji "Moja pożyczka" -> "Spłata pożyczki" i wykonaj przelew na podstawie podanych danych.
WAŻNE! Numer konta do spłaty pożyczki jest inny niż ten, z którego otrzymałeś/aś środki. Sprawdź również możliwość korzystania z ekspresowej płatności Autopay w swoim profilu klienta.
Gdzie znajdę harmonogram płatności?
Twój harmonogram płatności jest dostępny w Twoim osobistym koncie na naszej platformie po zalogowaniu się na stronę. Znajdziesz tam szczegółowe informacje o datach i kwotach płatności, które pomogą Ci wygodnie śledzić Twoje zobowiązania finansowe.
Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?
Tak, to możliwe. Nie pobieramy dodatkowych opłat ani kar za przedterminową spłatę. Jeśli masz wolne środki, możesz spłacić pożyczkę wcześniej.
Co zrobić, jeśli mam problemy z opłatą raty pożyczki?
Jeśli korzystasz z pożyczki Ekassa i napotykasz trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Razem opracujemy plan rozwiązania powstałych problemów.
Czy inna osoba może dokonać zapłaty za mnie?
Tak, pod warunkiem, że płatność zostanie dokonana bezpośrednio na numer konta przeznaczonego do spłaty Twojej pożyczki, zgodnie z danymi Profilu Klienta.
Czy są jakieś dodatkowe opłaty, poza wymienionymi w umowie?
Nie, nie ma żadnych dodatkowych opłat. Wszystkie opłaty, które musisz zapłacić, są określone w umowie i w formularzu informacyjnym. Nie pobieramy żadnych innych opłat.

Informacja o profilu klienta

Co to jest Profil Klienta?
Profil Klienta to Twoje indywidualne konto, w którym możesz:
• Sprawdzać informacje o Twoim wniosku, a także o udzielonej pożyczce
• Złożyć wniosek o udzielenie kolejnej pożyczki
• Aktualizować swoje dane
• Sprawdzać termin, kwotę spłaty Twojej pożyczki
• Dokonać spłaty
• Otrzymać dostęp do swoich dokumentów
Jak zalogować się do konta klienta?
Aby zalogować się do konta klienta, kliknij przycisk „LOGOWANIE” w prawym górnym rogu strony Ekassa.pl. Wprowadź następujące dane:
• Login: Twój adres e-mail lub numer PESEL.
• Hasło: Hasło, które podawałeś/aś podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je odzyskać, klikając link „Przypomnij hasło”.
Co zrobić, gdy zapomni się hasła?
Wystarczy kliknąć w link "Przypomnij hasło" i postępować zgodnie z instrukcjami.
Jak zmienić dane?
Dane w profilu klienta można zmienić w dowolnym momencie, wystarczy przejść do sekcji „Dane profilu” i wprowadzić niezbędne zmiany.

Ogólne pytania

Na co mogę przeznaczyć pożyczkę?
Pożyczkę można wykorzystać na dowolne osobiste cele, takie jak bieżące wydatki, leczenie, żywność, środki higieniczne, remont mieszkania, samochód, sprzęt AGD lub pokrycie nieoczekiwanych wydatków.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, Twoje dane są w pełni bezpieczne. Stosujemy aktualne standardy bezpieczeństwa, ściśle ograniczając dostęp do Twoich danych. Szczegóły naszych środków bezpieczeństwa można znaleźć w naszej "Polityce prywatności".
Jak wygląda umowa kredytowa?
• Umowę pożyczki otrzymasz od nas na adres e-mail.
• Znajdziesz ją w profilu klienta w sekcji „Dokumenty”.
W umowie pożyczki określona jest kwota i podstawowe warunki, na których została udzielona pożyczka
Co zrobić z umową kredytową?
Umowa kredytowa zostanie wysłana na Twój adres e-mail, a Ty możesz ją zapisać na komputerze. Dodatkowo, umowa jest zawsze dostępna w Twoim profilu klienta.
Czy można odstąpić od umowy pożyczki?
Oczywiście, że tak. Zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim, możesz odstąpić od umowy pożyczki w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia bez podawania przyczyny. Aby to zrobić, musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej. Oświadczenie możesz złożyć osobiście w biurze pożyczkodawcy, wysłać pocztą lub przez Internet.
Co to jest stopa procentowa roczna?
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to całkowity koszt kredytu, jaki ponosi Kredytobiorca, wyrażony w procentach od kwoty kredytu w skali roku.
Jaka jest rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) kredytu?
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) zależy od kwoty i okresu kredytowania. Wysokość rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania wskazana jest przed zawarciem umowy pożyczki w Formularzu Informacyjnym i w Umowie pożyczki dla wybranej przez Ciebie pożyczki.
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz się z nami skontaktować e-mailem - napisz do nas na adres info@ekassa.pl. Nasz dział obsługi klienta jest zawsze gotowy odpowiedzieć na wszelkie pytania i wesprzeć Cię na każdym etapie procesu udzielania pożyczki.