Ranking 2023: Ekassa – najlepsza oferta kredytowa dla osób fizycznych

Ranking 2023: Ekassa – najlepsza oferta kredytowa dla osób fizycznych

Drodzy Przyjaciele, z radością informujemy o wspaniałej wiadomości! W corocznym rankingu najlepszych kredytów dla osób fizycznych w 2023 roku, przeprowadzanym przez stronę porównania Finrada.pl, pożyczka od EKASSA OSOBISTA została uznana za najlepszą!

Ranking powstaje na podstawie głosowania klientów i komisji eksperckiej Finrada.pl.

Przy tworzeniu rankingu brano pod uwagę następujące czynniki:

• Łatwość i wygoda kredytowania;
• Przejrzystość i bezpieczeństwo dla klienta;
• Obsługa klienta i wsparcie.

Wasze uznanie i ocena ekspertów potwierdza, że jesteśmy na dobrej drodze w dążeniu do tego, aby kredytowanie było dostępne dla każdego.

Co sprawia, że Ekassa jest najlepsza:
• Łatwość i szybkość:
Możesz otrzymać kredyt w Ekassa w zaledwie kilka minut. Wystarczy wypełnić ankietę z prostymi pytaniami online, a decyzja o przyznaniu kredytu zostanie podjęta w ciągu kilku minut;
• Dostępność:
Oferujemy kredyty bez zabezpieczeń i poręczycieli, na podstawie oceny z wykorzystaniem technologii;
• Elastyczność i korzystne warunki:
Ekassa oferuje kredyty na każdą Twoją potrzebę do 30 000 zł na okres do 36 miesięcy. Możesz wybrać dogodny dla Ciebie harmonogram płatności;
• Wsparcie:
Możesz złożyć wniosek online w dowolnym dogodnym dla Ciebie czasie, a także napisać w przypadku wystąpienia jakichkolwiek pytań. Nasza obsługa klienta jest dostępna dla Ciebie.

Czytaj również: Nowa usługa od Ekassa: Do 30 000 złotych na 36 miesięcy – prosto i szybko!

Osiągnięcia w liczbach:

• Ponad 60 000 klientów skorzystało z naszych usług;
• Nasza ocena na Google i Trustpilot to 4,1 gwiazdki;
• Oceniamy około 1000 wniosków o kredyt każdego dnia.

Nasze wartości:

Ekassa to serwis ludzie dla ludzi. Zawsze jesteśmy gotowi pomóc, zrozumieć i rozwiązać wszelkie problemy. Naszym priorytetem jest uwzględnienie sytuacji finansowej naszych klientów i oferowanie indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do ich potrzeb. Uważamy, że edukacja finansowa jest kluczowym elementem naszej misji, dlatego zawsze jesteśmy otwarci na informacje zwrotne.

W naszej obsłudze klienta pracują ludzie, którzy chcą stworzyć wyjątkowe doświadczenie obsługi. Naszym mottem jest idea wyrażona w książce "Skarga to prezent" (Complaint Is a Gift) Janelle Barlow i Claus Moller. Wierzymy, że każda informacja zwrotna, nawet negatywna, jest szansą na poprawę i doskonalenie naszych usług.

Stale pracujemy nad tym, aby proces kredytowy był jak najprostszy i najwygodniejszy dla naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia i dziękujemy za zaufanie! Dziękujemy, że wybieracie Ekassę!

Diana Yatsulchak
- Ekassa

Polecamy do przeczytania